.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعطای وام اشتغال به مددجویان فریدونکناری

شمال نیوز: مدیر کمیته امداد امام خمینی فریدونکنار با بیان اینکه اعطای وام اشتغال به سرپرست خانواده در دستور کار قرار دارد، گفت: آموزش‌های اشتغال در این شهرستان رایگان است.

 غلامرضا علیپور امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: رویکرد محوری و اصلی کمیته امداد امام خمینی مدد به خوداشتغالی است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه «کار امداد مدد به حیات است، مدد به کار است و مدد به زندگی شرافتمندانه است»، گفت: در مرحله اول سعی در رفع شک روانی و مشکلات موجود در خانواده‌های مددجو اجرایی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته امداد فریدونکنار، پس از اجرای این مرحله با ارائه خدماتی که بتواند بخشی از نیازها را تأمین کند باید به دنبال ایجاد اشتغال ثابت و ثمربخش بود.

وی ادامه داد: برای برنامه‌ریزی و اجرای عملیاتی این فعالیت‌ها هزینه‌ها توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود و برای خانواده‌های مددجو رایگان است.

علیپور تصریح کرد: خانواده‌های مددجو نباید به صورت سکون در همان مرحله و نقطه از زندگی بمانند بلکه نیاز است مستقل شده، زندگی پویا و شرافتمندانه بیش از پیش برای‌شان مهیا شود.

وی با بیان اینکه 65 طرح‌های اشتغال مددجویان فریدونکناری امسال به بانک معرفی شده است، ادامه داد: وام اشتغال به سرپرست خانواده‌های مستعد به کار تعلق می‌گیرد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.993 seconds.